Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Άκρως Προσωπικό



Καλησπέρα και πάλι καλοί και πιστοί αναγνώστες μου…(ψώνιοοο) Σήμερα είναι μία ιδιαίτερη μέρα, είναι το τρίτο κειμενάκι που γράφω και φως δεν βλέπω… Λοιπόν…Τέλος! Αυτό θα δημοσιευτεί… (αφού περάσει από την έγκριση μερικών – μερικών!) Όχι ότι σας αφορά, αλλά είναι ένα μικρό δωράκι, το ελάχιστο μου μπορώ να κάνω σε ένα πάάάάρα πολύ καλό μου φίλο… «Μάστορα» για σένα…
Γενικά έχω μία συνήθεια να γράφω γράμματα σε ιδιαιτέρες περιπτώσεις ή όταν απλά δεν μπορώ να πω αυτά που θέλω… Αλλά σκέφτηκα σήμερα να το δημοσιεύσω, όχι για λόγους επιδειξιομανίας, αλλά σαν καμάρι για τον παραλήπτη!
Ο παραλήπτης, που λέτε, φεύγει και πάει Κύπρο, για να ολοκληρώσει και το τελευταίο κομμάτι της στρατιωτικής του θητείας εκεί! Φυσικά σαν γεγονός είναι εξίσου ευχάριστο (τελειώνει όπου να ‘ναι) , αλλά και εκνευριστικό! Ας επικεντρωθούμε, όμως, στο πολύ όμορφο πρόσφατο παρελθόν και ταυτόχρονα λαμπερό άμεσο (πια) μέλλον!
Καλέ μου, δεν περάσαμε και άσχημα… Μπα… Προσωπικά πέρασα τέλεια!!! Ήρθες καλοκαίρι και φεύγεις χειμώνα (καλά φθινόπωρο, για να μη με λες πάλι υπερβολική)! Έκατσες αρκετά, αν και μου φάνηκε να παραπέρασε γρήγορα ο καιρός…!
Φτιάξαμε μερικές ακόμα αναμνήσεις, κάναμε καινούρια πράγματα, παρεξηγηθήκαμε λιγουλάκι, πήγαμε βόλτες, κάναμε ψώνια, με είδες να σκουντουφλάω σε έπιπλα αγουροξυπνημένη (γελοία όπως πάντα…!), ακούσαμε μουσική, έκανες δουλίτσες (η πριγκίπισσα καθότανε…χαχαχα), είδαμε ταινίες, γελάσαμε, φάγαμε (ΠΟΛΥ!), ήπιαμε, μάθαμε λίγο πιο καλά ο ένα τον άλλο και χίλια δυό ακόμα! Τίποτα από αυτά δεν είναι πιο σημαντικό απ’ το ότι είμαστε μαζί… (γραφικά συναισθηματική…!). Σίγουρα έχουμε πολλά να κάνουμε και σίγουρα έχουμε το χρόνο και τη διάθεση!24 μέρες που στο μυαλό μου ήταν σαν 24 ώρες! Βάλε να δεις τι έχει να γίνει ακόμα!!!χαχαχα!
Θα μου λείψεις βρε ανόητε…=) αν και το ότι θα μου λείψεις το ξέρεις, αλλά το ευχάριστο είναι ότι δεν θα λείπεις για πολύ! Έτσι και εσύ γρήγορα θα επιστρέψεις στην κανονική σου ζωή και όλα θα ‘ναι πολύ όμορφα και στρωτά!
Αλλά φταις κύριε…ναι φταις…μην αυθαδιάζεις…! Γιατί, δηλαδή να είσαι έτσι γλυκούλης και περιποιητικός; Εεε; Τρυφερός και ανοιχτός; Έξυπνος και με χιούμορ; Πονηρός και κουκλάκι ζωγραφιστό; Σοβαρός και αστείος;….. Εγώ ξέρω, αγαπητέ…. Για να γίνεσαι αναντικατάστατος, ανυπέρβλητος, άκρως ερωτεύσιμος και να μη μπορώ να ξεκολλήσω….Αχααα Είδες που σε κατάλαβα…!Εντάξει, λοιπόν, τα καταφέρνεις πολύ καλά καρδιοκατακτητή!
Και μπορεί να μην είμαι πολύ ανοιχτός τύπος, μπορεί να μην εμπιστεύομαι εύκολα (ούτε κρατικά μυστικά να έκρυβα) αλλά δεν το κάνω επίτηδες! Και είσαι από τους ελάχιστους που έχουν φτάσει ως εδώ (οκ ο μοναδικός αλλά δεν το έμαθες από μένα…δεν θέλω να το παίρνεις πάνω σου!)… Μην το παίρνεις προσωπικά…είμαι σαν ένα βούτυρο…αν δεν το βάλεις στο ψυγείο, λιώνει…Ε! Έχω δημιουργήσει κι εγώ ένα προσωπικό ψυγείο-προστασία! Δεν νιώθω άνετα να με πλησιάζει κάποιος πάρα πολύ…αλλά εσύ θέλω να το κάνεις!
Θα μου πεις γιατί είναι τόσο δημόσιο το «γράμμα» αυτή τη φορά…Ελπίζω να μη σε πειράξει…αλλά δεν βρίσκω ούτε ένα λόγο μα μην μοιραστώ με την ανθρωπότητα (μιλάμε έχω τεράστιο κοινό…) τα συναισθήματα μου για σένα! Δεν θέλω να αμφιβάλλεις γι’ αυτό!
Άλλωστε, είσαι απλά τέλειος…για πάρα πολλούς λόγους σε θαυμάζω…νοιάζεσαι για όλα και προσέχεις τα πάντα…από τα πιο μικρά ως τα πιο σημαντικά….Από το να ανεβάζεις όμορφα τραγουδάκια, να διαβάζεις όλες τις μπαρούφες που γράφω, να σχολιάζεις, να ενδιαφέρεσαι, να προσέχεις τι λες για να μην παρεξηγηθώ, να μη νιώσω άσχημα, φροντίζεις να τονώνεις την αυτοπεποίθηση και τον εγωισμό μου, να λες όμορφα λόγια, να προσέχεις την υγεία μου ( ;) ) , να σε ενοχλούν όσοι και ό,τι μπορεί να με έχει πειράξει, να καμαρώνεις για μένα (αμοιβαία τα αισθήματα!), να με συμπεριλαμβάνεις στα σχέδια σου, να μου κάνεις όμορφα δώρα, μέχρι … (εσύ ξέρεις καλύτερα!)
Σε ευχαριστώ, λοιπόν, για τα άπειρα όμορφα πράγματα που έχεις κάνει… Και να θυμάσαι πως ό,τι και να γίνεται ό,τι και να λέω, όπως και αν το παίρνεις ποτέ δεν σου κρατάω κακία…ΠΟΤΕ!!! Είναι άδικο κάτι τέτοιο…
Καλή συνέχεια σε όλα μικρέ ιππότη, να περάσεις όσο πιο καλά γίνεται…(γιατί μετά…τα κεφάλια μέσα χαχαχαχα)!!!!
Πολλά φιλιά και υπέροχο ταξίδι !!!! =)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)