Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Δεν έχει ο έρωτας μυαλό, δεν έχει η αγάπη λογισμό




Γεια σας αναγνωστάκια!!!! Έχω να γράψω καμιά δεκαριά μέρες (αλλά είχα κάνει το κουμάντο μου να με διαβάζεται με ανέκδοτες ιδέες ;) ) και έλεγα να ξαναγράψω από τον άλλο μήνα! Αλλά, εγώ το είπα, εγώ το ξελέω (σιγά την σταθερότητα που έχω!!!). Σήμερα λοιπόν, έχω σκαλώσει με ένα τραγουδάκι του Στελάρα (όχι του Καζα. . . του Ρόκκου), το άκουσα στο ραδιόφωνο τυχαία μετά από πολύ καιρό και σκάλωσα! "Δεν έχει ο έρωτας μυαλό". Και αναφέρεται στον ανυπέρβλητο και ακατανίκητο έρωτα.
Σιγά τα αυγά όλα τα καψούρια τα ίδια λένε και κάθε φορά όλοι στα ίδια πιστεύουμε . . . και ξαναπιστεύουμε! Η λήθη και η εξιδανίκευση προσώπων - καταστάσεων - στιγμών - συναισθημάτων είναι μοναδική ικανότητα του ανθρώπου.

Είναι ένας τρόπος να ζήσουμε το παραμύθι. Επειδή ιδανικές καταστάσεις και χρυσόσκονη στην πραγματική ζωή απλά δεν υφίστανται,  μαθαίνουμε να εθελοτυφλούμε. Να παραλογιζόμαστε και να χάνουμε για λίγο το μυαλό μας που λέει το κομμάτι. Εκεί βασίζεται και ο έρωτας. Σε αυτή την παράξενη αίσθηση του μοιραίου, των όσων δε μπορείς να ελέγξεις, να αντέξεις, να λησμονήσεις.

Μοιάζει να είμαστε σκηνοθέτες, σεναριογράφοι, ηθοποιοί και κοινό ταυτόχρονα! Όλα αυτά σε μία παράσταση που ονομάζεται ερωτική ζωή.

Από όταν αρχίζουμε να ανακαλύπτουμε τον κόσμο, γινόμαστε οι σεναριογράφοι, αποκτάμε ιδέα για όλα. Τι μας αρέσει, πως και ποιοι κυρίως. Κι έτσι αθώα και απλοϊκά ξεκινάμε να πλάθουμε την εικόνα του ιδεατού, του ιδανικού μικρόκοσμου που θέλουμε κάποτε να ζούμε. Αυτό το ιδεατό αλλάζει, πολύ, λίγο, καθόλου, συχνά ή ποτέ. Όλα είναι σχετικά με το άτομο, τις επιρροές και την εποχή. Αυτό το σενάριο μας φυλακίζει, μας φτιάχνει τα πρέπει μας, τις απατήσεις και τα όριά μας. Αλλά είναι και το παράθυρο στο όνειρο. Οι κρυφές ή φανερές ελπίδες. Η κινητήριος δύναμη για να κατακτήσουμε το έτερο ήμισυ. Όλα αυτά είναι σύνθετα, ασυνείδητα και βαθιά χαραγμένα μέσα μας.

Ο σκηνοθέτης, είναι το μυαλό μας. Ο εντολοδότης. Από αυτόν εξαρτάται αν θα βρει τους σωστούς ηθοποιούς και αν θα δημιουργήσει τις συνθήκες ώστε το σενάριο να αποτυπωθεί με άριστο τρόπο. Όπως λένε, και το καλύτερο σενάριο, μπορεί να γίνει η χειρότερη ταινία. Και ξέρω πολλά όμορφα ερωτικά σενάρια που πήγαν άπατα σε "πωλήσεις" (μεταφορικά μιλώντας!).  Αποτελεί μακράν την πιο δύσκολη δουλειά. Και θεωρητικά η εμπειρία στις σχέσεις σε κάνει καλύτερο σκηνοθέτη. Από την άλλη ποτέ δεν ξέρεις πότε θα γίνει η πατάτα και φυσικά πάντα υπάρχει και η τύχη του πρωτάρη!!! Αν το σενάριο είναι η καρδιά της ερωτικής ιστορίας που ζούμε με κάποιον, η σκηνοθεσία είναι το μυαλό. . . Η λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά και που αποφασίσει η ταινία να μην βγει παραέξω, άμα καταλάβει ότι είναι μούφα! Θα την αποσύρει από παντού και για πάντα σα να μην έγινε. . .  Νέα ιστορία μετά!

Εννοείται ότι πέρα από τους ηθοποιούς που επιλέγει ο σκηνοθέτης, τους ξένους, που ο jesus να βάλει το χέρι να ναι εντάξει άτομα, και εμείς οι ίδιο είμαστε ηθοποιοί και μάλιστα πρωταγωνιστικού ρόλου. Οι ρόλοι εναλλάσσονται ανάλογα τον χαρακτήρα και το σενάριο κάθε ατόμου. Υπάρχουν οι γενναίοι, οι κύριοι-κυρίες, οι απελπισμένοι, οι υποκριτές και άπειρες ακόμα κατηγορίες. Το Χόλυγουντ κατοικείται από γατάκια.... Να σας δείξω ηθοποιούς να πάθετε πλάκα!!!
Τέλος, είμαστε και κοινό - κριτές. Κάθε ερωτική ιστορία που πλάθουμε πρώτα στο μυαλό μας και μετά πείθουμε τον εαυτό μας ότι είναι αληθινή και συμβαίνει "τώρα", την βιώνουμε στο πετσί μας, την επεξεργαζόμαστε και όταν ο σκηνοθέτης ξυπνήσει από τον λήθαργο της δημιουργικότητας, την κατανοούμε και σε ρεαλιστικό επίπεδο. Εδώ είναι που τελειώνει ή ξεφουσκώνει ο έρωτας. Η φάση που λες ωραίο το παραμύθι, αλλά δεν είναι πραγματικό. Αλλά κουράστηκα. Αλλά δεν έχει νόημα. . . Και πολλά ακόμα "αλλά". 

Φυσικά όσοι έχουν μυαλό εξ αρχής γνωρίσουν αυτό το σημείο και κρατάνε μικρό καλάθι που λέμε, κάποιοι άλλοι απλά παρασύρονται και σε μία μέρα μπαμ μπαμ κατεβάζουν την παράσταση. Εδώ είναι το σημείο που μαθαίνουμε να γινόμαστε καλύτεροι σκηνοθέτες των ονείρων και των προσδοκιών μας. Αν θέλουμε να μάθουμε δηλαδή.

Εντελώς αντίθετα με όλα αυτά υπάρχει μία άλλη θεωρία, δική μου. Απλά να βγάλουμε τα σενάρια και τα κουτάκια που έχουμε μέσα μας. Δεν είναι εύκολο και δεν είναι καθόλου βολικό. Αλλά το λέω σε εσάς, γιατί προσωπικά, είμαι η προσωποποίηση του "δάσκαλε που δίδασκες". Έχω πάρει τις αποφάσεις για το πως θα λειτουργώ στη ζωή μου. Αλλά για όσους ψάχνεστε ακόμα, καλό θα ήταν να αφεθείτε και να μεγαλουργήσετε!!!

Οι υπόλοιποι, απλά προσπαθήστε να βελτιώνετε τον σκηνοθέτη σας και διαλέγεται καλούς ηθοποιούς. Στη ζωή και ειδικά στον έρωτα, όλα είναι μία πλάνη, ένα ψέμμα. Όλοι το ξέρουν, αλλά κι όλοι επιμένουν για το αντίθετο. Είναι αυτό που λέμε. . . "όλα μία ιδέα είναι"! Και στιγμές στιγμές, δεν ξέρεις τι ισχύει στα αλήθεια και τι είναι της φαντασίας σου. . . 

Και για να κλείσω ευχάριστα, όπως λέει και ο Στέλιος. . ."Να ακούσεις την καρδιά σου για μένα τι σου λέει μακρυά μου αν μπορεί να ακούσεις τι σου λέει ξανα!" Άσχετο, αλλά τα σπάει. . .Καλό πάσχα παίδες!!!


1 σχόλιο:

  1. Θα ήθελα να εκμεταλλευτώ αυτήν την ευκαιρία να σας πω μια μεγάλη ευχαριστία στον Dr.Mozeba για την επιστροφή του πρώην συζύγου μου. Είμαι η Άννα Ανδρόνικος από την Αγρίνιον της Ελλάδας. μετά από πέντε χρόνια γάμου ο σύζυγός μου έφυγε για άλλη γυναίκα έκανε ό, τι μπορούσε για να τον επανακτήσω αλλά το μόνο που έκανα ήταν άβολο ήμουν λυπημένο αλλά δεν ελπίζω να πάρει πίσω του επειδή είχα πίστη στο Θεό. Έτσι ψάχνω σε απευθείας σύνδεση σχετικά με το πώς μπορώ να πάρω πίσω τον άντρα μου και βρήκα μια δήλωση του Dr.Mozeba για το πώς μια κυρία βοήθησε να πάρει από πίσω, έρχεται σε επαφή και μου είπε το πάθος που περνούσα, μου είπε τι έπειτα μου έκανε μια ξόρκι αγάπη 48 ώρες αργότερα ο σύζυγός μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι λυπάται για αυτό που έκανε και μου λείπει τόσο πολύ, αργότερα εκείνη τη μέρα γύρισε σπίτι και διαβεβαίωσε την παραίτησή μου, από τότε η αγάπη έγινε ισχυρότερη. Για τα υπέροχα πράγματα που έκανε ο Dr.Mozeba για μένα, θα ήταν άδικο για μένα να μην αφήσω τους ανθρώπους να γνωρίζουν ότι ένας τόσο δυνατός παίκτης μπάσκετ ζει. Εάν θέλετε να πάρετε τη σχέση σας / παραδοσιακές ρίζες και βότανα για να θεραπεύσετε την ασθένεια / την επιτυχία και την προώθηση στην εργασία σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο mozebaspelltemple@gmail.com ή να το προσθέσετε στο WhatsApp +2348144480786 ευχαριστίες για τη διανομή το χρόνο σου μαζί μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)