Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Ένας κύκλος που κλείνει



Αναγνωστάκια μου... Γεια σας!!! Μου λείψατε ατιμούλικα!!! Έχω τόσο καιρό να σας γράψω, αλλά δεν φταίω εγώ μωρέ! Κάτι οι εργασίες, κάτι οι γιορτές (σσς αλλά γιόρταζα εχθές!), κάτι ένας γάμος που έχω και έχω λιώσει στα ψώνια, για τον θεό πια! Δεν θα έχω κουράγιο (και λεφτά ) για τις εκπτώσεις! Και άντε ένα καφέ από εδώ ένα μπουζούκι από εκεί! Χαθήκαμε!!!
Αλλά μιας και έχω λίγο χρόνο θέλω να κάνουμε μία ανασκόπιση του 2011....

Λοιπόν, συμπτωματικά  να πω ότι το ’12 σα νούμερο το προτιμώ, αλλά και το 2011 δεν το λές καθόλου άσχημο. Θα έλεγα ήταν ένα από τα πολύ όμορφα γεμάτα, αλλά ξεκούραστα έτη. Κατ αρχάς σε συλλογικό επίπεδο ήταν μία όχι τόσο ευχάριστη χρονιά, λόγω οικονομικών, πολιτικών και εν γένη κοινωνικών συγκιριών. Αλλά καθώς διακρίνομαι για την ρηχότητα και τον εγωκεντρισμό μου (είμαι στην COSMARA μου άλλωστε!!), δεν θα ασχοληθώ καθόλου με την μαυρίλα της εποχής. Επιθυμώ να επικεντρωθώ σε στοιχεία και στιγμές που κατέστησαν  το 11 μοναδικό για μένα,  όχι να αναφερθώ σε αυτά που λίγο πολύ όλο τα  βιώνουμε το ίδιο.

Κάθε τέτοια εποχή ένα κεφάλαιο κλείνει. Μη σας πω ολόκληρο βιβλίο!! Αν έπρεπε να κατατάξω το βιβλίο τη φετινής μου χρονιάς σε μία κατηγορία τότε αυτή θα ήταν «Εγχειρίδια»Ήταν ένα εγχειρίδιο ενήλικης ζωής. Η προσπάθεια να μάθω να ισορροπώ στις επιλογές μου. Να ξεχωρίσω τα σημαντικά από τα μη, να δίνω χρόνο και προσοχή σε όσους το αξίζουν και τέλος να μη σπαταλάω το χρόνο μου ανούσια!
Δεν μπορώ να πω ότι όσα είχα θέσει στην αρχή της χρονιάς τα πέτυχα όλα, αλλά πέτυχα τα πιο πολλά και μερικά έξτρα που θέλησα στην πορεία. Συνεπώς,  την ανακυρίσω μιά όμορφη χρονιά!!!

Φυσικά δεν γίνεται να μην αναφέρω τις νέες φιλίες που σταθεροποιήθηκαν και εξελίχθηκαν μέσα από εντάσεις  σε μοναδικά όμορφες συντροφιές ζωής. Για εσάς λοιπόν Μαρία και Νάντια (αλφαβητικά!) μια τεράστια αγκαλιά που εκεί θα είστε για πολλά χρόνια!! Επίσης δεν μπορώ να μη γιορτάσω έναν ακόμη χρόνο με τους υπόλοιπους και πιο παλιούς φίλους, εκείνους που μιλάμε συχνά και εκείνους που μιλάμε όποτε λάχει, Θεοδώρα, Βασίλη, Βάνα, Βίλμα, Μαίρη, Ντία, Στέλλα (συγγνώμη αν δεν αναφέρω κάποιον!). Ως εκ τούτων θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους μου και την οικογένειά μου! Είστε όλοι σας απόλυτα μοναδικοί και ΑΞΙΟΛΑΤΡΕΥΤΟΙ! Όλη μου την αγάπη για φετος και πάντα, μαζί με τις καλύτερες ευχές!

Και επί τη ευκαιρία θα ήθελα να δηλώσω και την εκτίμησή μου σε ανθρώπους που αν και δεν γνωριζόμαστε καλά με στήριξαν και πίτεψαν σε μένα πιο πολύ από πολλούς «γνωστούς» μου! iovare προτοστατείς εδώ!!! Να είστε καλά και εσείς λοιπόν! Χάρη σε εσάς έμαθα ή μάλλον εμπέδωσα ότι πάντα κάτι χάνεις και κάτι κερδίζεις, και αν κρίνω από εσάς τελικά Κερδίζω απέιρως πιο πολλά απ ότι χάνω!

Επιπλέον, έμαθα πολλά πράγματα για το γνωστικό μου αντικείμενο. Συνειδητοποίησα πόσο καλή επιλογή  σπουδών έκανα! Βρήκα αυτό που πάντα ήθελα. Η πλάκα ήταν ότι ΠΟΤΕ δεν περίμενα ένα σκορποχώρι σαν εμένα θα μπορούσε να θέλει μόνο ένα πράγμα (καλά ένα...ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!!! Χαχαχα ο λύκος και αν εγέρασε...).  Εν τέλει όλα τα deadlines και η πίεση μου δίνει φοβερή ώθηση και όλη η βαβούρα με κάνει να μη βαριέμαι.

Παρακάτω όμως, μπορεί να μη ξεκίνησα γυμναστήριο (έχω πιστεί εντελώς, δεν θα τα καταφέρω ποτέ!!!) αλλά έκανα ραδιοφωνική εκπομπή (καλά κοινό δεν είχα, καμιά 10ρια άτομα, αλλά έκανα αυτό που σκεφτόμουν καιρό, και αυτή η ελευθερία ήταν ότι ακριβώς μου αρέσει!). Και εννοιείται... άρχισα να γράφω εδώ! Επιτέλους εκτονώνω όλο το δασκαλίστικο και συμβουλατόρικο ύφος μου, βάζοντας ταυτόχρονα τις σκέψεις μου σε τάξη. Άσε που γράφω και για θέματα που πότε δεν θα συζητούσα!

Άλλες εικόνες που έρχονται στο μυαλό μου είναι.... απίστευτη τεμπελιά και ξεκούραση, αλλά φοιτήτρια είμαι τι να κάνω!  Πολλά ψώνιαβόλτεςνέα μέρη, νέες γεύσεις!
Είναι μία χρονιά που μήνα με μήνα γινόταν πιο λαμπερή! Και φυσικά όλη η τελειότητα κορυφώνεται τώρα, τον τελευταίο μήνα, που λόγω γενεθλίων και γιορτών στα μάτια μου όλα μοιάζουν  ανεκτίμητα! Μετά από αυτό λοιπόν, τοποθετώ όλες τις αναμνήσεις σε ένα κουτί, πετάω ότι δεν μου αρέσει,  πασπαλίζω με χρυσόσκονη και το κλείνω με κόκκινη βελούδινη κορδέλα!!! Λίγη ακόμα εμπειρία, λίγη ακόμα ζωή ολοκληρώθηκε! Είμαι έτοιμη πια να ετοιμάσω την λίστα με τους στόχους για την νέα χρονιά!

Και για να μη μιλάω μόνο για μένα, σας συμβουλεύω να σκεφτείτε όλες τις ωραίες στιγμές  της χρονιάς, να πείτε ένα ευχαριστώ σε όσους τις έδωσαν και να υποσχεθείτε να τους επιστρέψετε την ευτυχία προσεχώς! Η ζωή είναι όμορφη όσο το προσπαθείτε!

ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ!!!!  Και αν δεν τα ξαναπούμε για φέτος, ΥΓΕΙΑ   ΑΓΑΠΗ   και   ΧΑΡΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)