Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Απόλυτες Επιθυμίες Πάθους



Απόλυτες Επιθυμίες Πάθους

(Πατάμε play στο τραγουδάκι που βρίσκεται στο τέλος και μετά διαβάζουμε - ακούγοντας!)

Δύο κορμιά για να γίνουν ένα πρέπει να καταστραφούν, να λιώσουν σαν μέταλλα σε φούρνο πάθους, να χυθούν σε νέα καλούπια και να φτιάξουν μία μονάδα, ένα δεσμό. Είναι μία διαδικασία κάθαρσης, αποκατάστασης, καταστροφής και αναγέννησης και έτσι γεννιέται ένα σύμπαν, το σύμπαν του έρωτα . . .


θέλω να νύχια μου να βυθιστούν στη σάρκα σου μέχρι να μείνουν σημάδια, μέχρι το δέρμα σου να ματώσει

θέλω να γαντζωθώ πάνω σου και να γίνουμε ένα, να μην μας χωρίζει τίποτα και κανείς, ούτε χιλιοστό

θέλω να αισθάνομαι την καυτή σου ανάσα στη φωλιά του λαιμού μου και να ακούω την σιγανή σου αναπνοή, οι βλεφαρίδες σου να γαργαλούν τα αυτιά μου, τα δάχτυλά σου να σφίγγουν τη μέση μου, το σώμα σου να πιέζει μαλακά το δικό μου, πόδια μας να έχουν γίνει ένα γαϊτανάκι

θέλω οι καρδιές μας να είναι έτοιμες να σπάσουν, να νιώθω το ζεστό αίμα να κυλά γρήγορα στις φλέβες σου, να το αισθάνομαι να χτυπά και να μεταδίδει τον παλμό του στο δικό μου

θέλω να μυρίζω το κορμί σου, κανέλα και γιασεμί, να νιώθω την υγρασία του, την γλυκιά και αλμυρή του γεύση, ένα κερί να τρεμοπαίζει στο βάθος κι απ' τις γρίλιες να πέφτει το φεγγαρόφωτο

θέλω τα μάτια σου να λάμπουν και να με προκαλούν να πατήσω στα βήματά σου, να χορέψουμε μέχρι την ανατολή

θέλω να ακούω την ήρεμη, βαθιά φωνή σου να μπαίνει πιο βαθιά μέσα μου απ' οτιδήποτε δικό σου, να φτάνει ως την ψυχή μου, αυτή που γίνεται ένα με την δική σου, αυτή που παίρνεις μαζί σου όποτε φεύγεις, αυτή που προσμένει καρτερικά το νόστο σου, που σε λησμονεί και σε μνημονεύει, αυτή που ερωτεύεται όλο και πιο δυνατά

θέλω να χαθούμε στην άβυσσο, να χαθούμε στο σκοτάδι, να το ξεσκεπάσουμε με εκατομμύρια εκρήξεις φωτός και να το ζεστάνουμε με καυτό εκχύλισμα λάβας, με την ένταση των μουσικών και το απόλυτο όλων των στεναγμών.

Ανυπέρβλητα. Ανεπανάληπτα. Αδιάκοπα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)