Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

23




Στην δική σου αγκαλιά θέλω να ηρεμώ από τους σπασμούς του έρωτα 
Τα δικά σου μπράτσα θέλω να με σφίγγουν όταν τρέμω από ηδονή 
Τα δικά σου δάχτυλα θέλω να με ανατριχιάζουν και να μου χαρίζουν έντονους οργασμούς 
Η δική σου γλώσσα θέλω να με γλύφει απαλά, πεινασμένα, ανελέητα σε όλες τις κοιλότητες του σώματός μου 
Η δική σου σάρκα θέλω να ζεσταίνει και να λιώνει την σάρκα μου 
Το δικό σου το κορμί πρέπει να σκεπάζει βαρύ το κορμί μου 
Μου αρέσει τόσο πολύ να γινόμαστε ένα, να μπαίνεις μέσα μου και να φτάνεις βαθιά ως την ψυχή μου...
(12/02/2014)

Υγ. "Ένας δίνει το ρυθμό, ο άλλος φροντίζει ο ρυθμός να μη φαλτσάρει." (Athens Voice: 10 πράγματα που μου έμαθε η ζωή για τους χωρισμούς - ΣΚ)



When you're on the outside baby and you can't get in 
I will show you, you're so much better than you know


19 σχόλια:

  1. Πωωω ...Μαλακίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο ποίημα.

    Ο Ανώνυμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που σαι βρε ανώνυμε! Χρόνια έχουμε να τα πούμε, χρόνια πολλά και καλές γιορτές! :) Ευχαριστώ πολυ

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά!Επίσης! Σου έστειλα στο κινητό για τα γενέθλια σου!Όντως μου αρέσει το ποίημα..

    Ο Ανώνυμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά! Μα δεν έχω τον ίδιο αριθμό με τότε...που έστειλες?

      Διαγραφή
    2. Όχι ρε συ αυτο δεν ισχυει απο σεπτέμβρη του 12! Χρόνια πολλά και για τα δικά σου γενέθλια!

      Διαγραφή
    3. ε περάσαν χρόνια,αλλάζουμε εμείς ,αλλάζουν και τα τηλέφωνα μας..Ευχαριστώ!Θα ήθελα να τα πούμε κάποια στιγμή απο κοντά!

      Διαγραφή
    4. όπως τα λες ακριβως! θα δουμε... εσυ ολα καλα στη ζωη σου;

      Διαγραφή
    5. Όλα καλά!Έχεις skype?

      Διαγραφή
    6. Ναι, απλα δεν το χρησιμοποιω συχνα! Δεν ηξερα οτι διαβαζεις εδω, χαχαχα ρομπα!

      Διαγραφή
    7. Γιατί ρόμπα?Γράφεις αυτά που νιώθεις! Και καλά κάνεις!Όταν σε είχα πετύχει στο δρόμο και σου μίλησα,δεν με είχες καταλάβει?

      Διαγραφή
    8. Δεν θυμαμαι τι γραφω και συνηθως γραφω σε συναισθηματικη ενταση οποτε δεν ειναι ειναι ολα αντικειμενικα και σωστα...γυναικες... :P ναι απλα μιλουσα στο τηλεφωνο με την τρεχουσα σχεση μου και ηταν καπως αμηχανο :$

      Διαγραφή
    9. Εκείνη την ώρα βγαίνουν οι καλύτερες δημιουργίες!Αυτά είμαστε!Οπότε δεν πρέπει να ντρέπεσαι γι αυτά!Απλώς κάποιοι εκφράζονται σε έναν και κάποιοι σε όλο το internet.!κατάλαβα!

      Διαγραφή
    10. χαχαχα ναι μαλλον καπως ετσι! χαιρομαι!

      Διαγραφή
    11. Λοιπόν πρέπει να ετοιμαστώ!Με περιμένουν!Γενικά δεν έχω και πολύ ελεύθερο χρόνο για να συζυτάω μέσω internet.Το κινητό μου το έχεις ή να στο δώσω?

      Διαγραφή
    12. Δεν το χω πια αλλα θα τα πουμε στο skype! Δυστυχως ουτε εγω εχω πολυ ελευθερο χρονο, γενικα.. καλες γιορτες ευχομαι!

      Διαγραφή
  4. Καλώς!Καλή πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχολιάκι θα μας έκανε καλύτερους! Και αν δεν σας κάνει κόπο βάλτε και ένα ονοματάκι ή κάποιο ψευδώνυμο! Μου αρέσει να ξέρω σε ποιους απευθύνομαι και δίνει ένα πιο προσωπικό τόνο! :) :) :)